REKLAMACJE

Procedura zgłaszania reklamacji w
Sekret Piękna Clinic Natalia Sobczak

Adres:
Milionowa 23,
93-193 Łódź

1. Cel procedury
Celem procedury jest zapewnienie klientom możliwości zgłaszania reklamacji
dotyczących usług świadczonych w salonie Sekret Piękna Clinic, a także
zapewnienie, że każda reklamacja zostanie rozpatrzona w sposób rzetelny i
terminowy.

2. Zakres
Procedura dotyczy wszystkich klientów korzystających z zabiegów oraz
szkoleń z zakresu kosmetyki i medycyny estetycznej.

3. Sposób zgłaszania reklamacji
Reklamacje można zgłaszać na kilka sposobów:

– Osobiście : Klient może zgłosić reklamację osobiście w siedzibie salonu, w
godzinach otwarcia po wcześniejszym umówieniu.
– Telefonicznie:Reklamację można zgłosić telefonicznie, dzwoniąc pod numer
telefonu podany na stronie internetowej salonu 789 181 280.
– E-mailowo: Klient może wysłać reklamację na adres e-mail salonu
sekretpieknaclinic@gmail.com , opisując problem oraz podając swoje dane
kontaktowe

4. Wymagane informacje
Każda reklamacja powinna zawierać następujące informacje:

– Imię i nazwisko klienta
– Dane kontaktowe (numer telefonu, adres e-mail)
– Opis reklamowanej usługi lub szkolenia
– Szczegóły dotyczące problemu (data wykonania usługi, rodzaj zabiegu)
– Oczekiwania klienta (np. Zwrot pieniędzy, ponowne wykonanie usługi)

5. Termin rozpatrzenia reklamacji
Reklamacje będą rozpatrywane w ciągu 14 dni roboczych od daty ich złożenia.
Klient zostanie powiadomiony o wyniku rozpatrzenia reklamacji drogą
mailową lub telefonicznie.

6. Dodatkowe informacje
W przypadku, gdy reklamacja nie zostanie uznana, klient ma prawo do
odwołania się od decyzji. W takim przypadku należy złożyć pisemne
odwołanie w salonie lub przesłać je na adres e-mail
sekretpieknaclinic@gmail.com

7. Kontakt
Wszelkie pytania dotyczące procedury reklamacyjnej można kierować do
obsługi klienta salonu Sekret Piękna Clinic.